Tuesday, June 21, 2011

UNTITTLED

Ermmmm... dah 4 tahun benda ni berlalu.. * putus cinta lah beb!!!!*

Tapi smpai sekarang aku masih lagi menyendiri.. Tak tahu la,apa msalah aku.. Mungkin aku terlalu takut/risau/bimbang dan sewaktunya dengan lelaki kot!!!.. Or mungkin aku ni dah ANTI LELAKI kot????

Jangan panik, aku masih lagi straight.. Masih lagi tidak terpesong ke arah kemungkaran.. HAHAHAHA...

Tapi biar aku share senarai-senarai lelaki yang mana kalau aku dapat,memang kompom aku peram dalam peti ais......... HikHikHik....    ( Peram dlm peti ais??? Caner tuh??  ) Ntah lah,korang pandai-pandai lah pikir kan dan renungkan..   -_-

Calon-Calonnya Adalah :-

Tangga Pertama and always be the first is-  Christiano Ronaldo




Tempat ke-2 - Aaron Aziz




Calon ke-3 - Asyraff Muslim



Calon seterusnya :-  Zaquan Adha & Aidil Zafuan ( tak pasti la betul tak ejaan nama diorang ni)




Calon seterusnya -  Ding Dong Dantes

tapi dia sdang hangat bercinta wif marian rivera la pulak?!


Calon yang ke ??  ke barape dah ek???- tak kisah lah..Next calon is- 

David Beckham          



Dan seterusnya-  Eh,dah takde dah kot.. HAHAHA..

"Cukup-cukup lah tu berangan kan?! Dah tentu-tentu la diorang ni tak hengen kat kau,Nabilla oooiiii".. sindir adik aku...  huahuahuahuahuahua  :)



No comments:

Post a Comment


i luv Allah,i luv prophet muhamad,i luv myself,i luv my family and i luv wat i am doing currently in order to earn a living