Thursday, April 21, 2011

Beautiful Scenery

Kehadapan semua yg brada di depan komputer sambil mmbaca blog ini...kihkihkih
Bukannya nak citer psal Upin & Ipin Menjadi Angkasawan Pertama di Malaysia atau pun SpongeBob kena marah dgn Puan Puff dek kerana slalu mndtgkan msalah kpd kelas memandu beliau...
Akan tetapi,aku ingin share gmbaq2 pemandngan indah jek..
* sitinabillaliyana akan mngunakan 'beta' 'aku' sebagai kata ganti diri pertama sbb klau guna 'saya' x brape nak bersesuaian (cam skema jek?)

ok...ok..ok...Stop be a Bahasa Malaysia teacher,sitinabillaliyana...... Here the story begin....

               ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mgkin korang akan ckap, wat kinda topics is this? but for me,hnya insan2 yg x reti mndalami tntg keindahan alam je yg akan cakap cmtu,kan3????

Xtau la nape,but i really luv@minat@suka sgt45 melihat pemandangan yg indah2 dan menenangkan pikiran...
Tapi setiap kali aku melihat pemandangan alam,ia mmbuat aku berpikir bhawa sungguh indah setiap bnda ciptaan AllahSWT... Subhanallah....

Mgkin ia juga buat aku sedar that every single things that He created in this world have their own kelebihan dan fungsi..

Apa2 pun,jom layan dulu gambaq2 scenery yg aman dan menenangkan jiwa aku yg sesungguhnya tgah kacau nih.... Atleast hilang sikit tension2 yg bersarang di dalam kepala otak aku nih..hihihihihi









No comments:

Post a Comment


i luv Allah,i luv prophet muhamad,i luv myself,i luv my family and i luv wat i am doing currently in order to earn a living